Aromatherapie in 1 dag

Maak tijdens deze eendaagse basiscursus kennis met aromatherapie en leer hoe je op een veilige en verantwoorde manier etherische oliën kunt gebruiken en toepassen. Niet alleen kennis, zeker ook creativiteit met de oliën staat deze dag centraal.

Duur:
1 dag

Locatie:
Klarenbeek en Breda

Docent:
Ellen Wagenaar

Klarenbeek  zaterdag 3 augustus, 17 september, 24 oktober of 10 december 2019
Tijd: 10.30 tot 16.30 uur

Breda: dinsdag 3 september 2019

Tijd: 10.30 tot 16.30 uur

Wat ga je leren?

Je doet op deze dag veel basiskennis op, bijvoorbeeld hoe je etherische olie op verschillende manieren kunt gebruiken. Verwerkt in gezichtsolie, massageolie, bad/douche olie, balsems, enz.

Er is echt zoveel mogelijk met aromatherapie!

En je krijgt belangrijke informatie over bijv. doseringen en andere zaken waar je tijdens het gebruik van etherische oliën goed op moet letten. Maar we gaan aan het einde van de dag ook aan de slag. We maken een heerlijke massageolie.

Voor wie?

Deze basisdag is geschikt voor iedereen die meteen aan de slag wil met de aromatherapie.

Na deze dag heb je voldoende basiskennis om aromatherapie meteen al toe te passen in de praktijk.

In de prettige syllabus die je tijdens deze basisdag krijgt, kun je altijd nog even iets opzoeken of teruglezen. En in onze winkel schaf je gelijk een aantal oliën aan, zodat je de dag erna ook écht zelf aan de slag kunt.

Kortom, maak kennis met de fantastische en geurende wereld van de oliën en de vele mogelijkheden voor jezelf of de klanten in jouw praktijk.

Als je na deze dag enthousiast geworden bent en echt alles wilt weten van de aromatherapie, adviseren wij de aromatherapie jaaropleiding.

Wat vonden cursisten

Echt fantastisch!! Ik heb genoten van iedere minuut en dat komt door het enthousiasme en de kennis en kunde van Ellen. Ik vond het prettig dat er gewerkt werd met een presentatie en informatie boekje, maar het mooiste waren de verhalen en informatie er omheen….iedere vraag werd serieus genomen en duidelijk uitgelegd. Ik heb zelfs na 1 dag het gevoel dat ik er iets mee kan en dat vind ik uniek!

Dank voor deze mooie dag & jullie gaan me zeker terug zien.

Lisanne Jansen

Deelneemster Universele Basisdag Aromatherapie

Investering:
€ 150,00 (exclusief btw, incl. koffie, thee, lunch, syllabus en certificaat)

Meenemen:
Pen & papier

Dieetwensen of allergieën:
Bij allergieën en diëten graag eigen lunch meenemen voor de zekerheid.

Handig om te weten:
Tijdens deze workshop staan koffie, thee en water de hele dag klaar. Ellen maakt een aromatische lekkernij bij de koffie en bereidt op de cursuslocatie in Klarenbeek zelf een heerlijke lunch. Op de cursuslocatie bij Chi Natural life in Breda worden lekkere broodjes besteld.
Heb je twijfels, bijvoorbeeld in verband met allergieën, dan raden we je aan om zelf een lunch mee te nemen.

AANMELDING

Als het inschrijven niet lukt, stuur ons dan een mailtje

Ja, ik meld me aan voor de Universele Basisdag Aromatherapie (UBA)
Locatie: Klarenbeek