We hebben een winkel in Klarenbeek waar we mooie producten verkopen, In de webshop een aantal van onze producten.

Alle prijzen staan exclusief btw vermeld. Wil je de prijs inclusief weten? Kijk dan bij meer informatie.

La vie en rose producten

over onze webshop

Onze webshop bevat een klein aantal producten. Alle prijzen zijn exclusief btw en verzend/administratiekosten.

We proberen onze voorraad zo goed mogelijk op peil te houden. Mocht u iets missen of problemen ervaren tijdens de bestelling mail ons dan.

La Vie en Rose

La vie en rose druppels

€17,50 incl. btw

La Vie en Rose is een overheerlijke rozenessence van een sublieme
kwaliteit voor inwendig gebruik.

Meer informatie

La Vie en Rose is een overheerlijke rozenessence van een sublieme kwaliteit, ook voor inwendig gebruik. De druppels zijn een extract van de Rosa damascena uit Bulgarije en worden ook als supplement gebruikt.

Kun je een beetje extra liefde gebruiken, dan zijn deze druppels pure liefde voor jezelf. Een paar druppels voor het maken van ijsklontjes, door prosecco, yoghurt of ijs of een paar druppels in een glas water en je geniet van elke slok. Voor het slapen gaan 15 druppels in een glas water en je slaapt als een roos.

La vie en rose capsules

€65,- incl. btw

Meer informatie

Naast de La Vie en Rose culinaire druppels zijn er ook La Vie en Rose capsules. En ze zijn geweldig. In elke capsule zit de olie van wel 65 heerlijke Rosa damascena rozen, in een basis van olijfolie en bijenwas.

Inwendig: geschikt als voedingssupplement maar heerlijk door een pot honing voor het maken van je eigen rozenhoning. Verder lekker in koekjes, jam en bonbons. De rozencapsules geven een explosie van rozensmaak.

Uitwendig: 1 capsule als serum voor de nacht of onder een masker, gecombineerd met rozenwater (hydrolaat) voor een stralende en jonge huid.

Prijs doosje met 30 capsules

shia & silk

Shia & Silk gezichtsMasker

€12,50

Het gezichtsmasker bestaat uit chiazaadjes gevuld in zijde.
Het masker maakt de huid zacht, stralend en jong.

Meer informatie

Het masker bestaat uit chiazaadjes gevuld in zijde.

Voor gebruik week je het masker voor minstens 10 minuten in 150 ml. hydrolaat of kruidenthee. Er ontstaat een natuurlijke gel vol werkstoffen.

Breng eerst een serum, huidolie of balsem aan op het gezicht. Verwarm het masker voor je het op het gezicht aanbrengt. Het masker maakt de huid zacht, stralend en jong.

Prijs inclusief btw €15,12

Shia & Silk Stempels

€27,50

De massage stempels bestaan uit chiazaadjes gevuld in zijde.
De massage stempels zijn te krijgen als set van 20 stuks.

Meer informatie

De massage stempels bestaan uit chiazaadjes gevuld in zijde.

Voor gebruik week je de stempels voor minstens 10 minuten in 15 ml. hydrolaat of kruidenthee. Zo ontstaat er een natuurlijke gel vol werkstoffen.

Breng eerst een serum, huidolie of balsem aan op het gezicht. Verwarm de stempels en masseer daarna zachtjes met de verwarmde gel over het gezicht.

De stempelmassage heeft een verzachtend, kalmerend en verjongend effect op de huid.

Tip: Breng na de massage een masker aan op de huid zoals een pop-up masker of Shia & Silk masker geweekt in hydrolaat.

Prijs inclusief btw €33,28

Shia & Silk Oogmasker

€25,-

De oogmaskers bestaan uit chiazaadjes gevuld in zijde.
De oogmaskers zijn te krijgen als set van 20 stuks. 20 sloremks.

Meer informatie

De oogmaskers bestaan uit chiazaadjes gevuld in zijde.

Voor gebruik week je de oogmaskers voor minstens 10 minuten in 15 ml. hydrolaat of kruidenthee. Er ontstaat een natuurlijke gel vol werkstoffen.

Breng eerst een serum of oogbalsem aan rondom de ogen en breng daarna de oogmaskers aan. Inwerktijd is ongeveer 10 minuten. De oogmaskers zijn goed bij een vermoeide huid en zij maken de huid glad en mooi.

Prijs inclusief btw €30,25

Edelsteen massage stenen

Massage stenen zijn er in diverse soorten en kunnen koud als warm gebruikt worden tijdens de massage. Verwarmen van de edelstenen kan in een kom met warm water. Geschikt voor gezicht en lichaam.

De stenen worden gebruikt in de cursus edelsteenmassage en de 4 Beauty Skin Treatment.

Jade

bergkristal

oranje calciet

amethist

2 stuks €39,90

Prijs inclusief btw €49,33

rozenkwarts

rozenkwarts
massage stempel

Overige producten

overige producten die ook fijn zijn om te gebruiken

zijde cocons

30 stuks €7,50

Meer informatie

De zijde cocons worden gemaakt door de zijde rupsen en hebben een structuur in de vorm van lemniscaten. De cocons worden in Japan gebruikt als anti-aging massage. Wij gebruiken de cocons (2-4 stuks) tijdens eenbehandeling als een natuurlijke peeling. De zijdecocons bevatten eiwitten die een verjongend effect hebben op de huid. De structuur is als ze droog zijn ruw, maar door ze te weken in warm water voelen ze zacht aan op de huid. Voor gebruik een huidolie aanbrengen op het gezicht en met 2 of 4 cocons masseren. Voor thuis gebruik is 1 cocon voldoende.

Maakt de huid schoon en super zacht.

Prijs inclusief btw €9,08

warmwaterkussen

€110,-

Het warm water kussen is een heerlijk kussen die gebruikt kan worden tijdens een massage.

Meer informatie

Het warm water kussen is een heerlijk kussen dat gebruikt kan worden tijdens een massage. Het is eigenlijk een grote kruik waar je op kunt liggen. Volgens Ellen is dit de mooiste uitvinding van de vorige eeuw! Heerlijk deze warmte van het kussen, want je kunt goed ontspannen op je rug liggen terwijl de masseur goed de pijnlijke spieren kan masseren. Het kussen is goed te gebruiken bij iedereen die rugklachten heeft maar ook bij zwangere vrouwen, baby’s en kinderen. Ideaal bij het gebruik van leem- of algenpakkingen. En een luxe tijdens een gezichtsbehandeling.

Prijs inclusief btw €133,10

teddypluche Kompresdoeken

2 stuks €17,50 INCL. BTW

Deze super zachte kompresdoeken zijn ideaal voor mensen met een gevoelige huid.

Meer informatie

In de kleuren zacht groen, taupe, beige/wit, donkergrijs

Bestellen

Kleur

boek: eetbare schoonheid

€39,95 incl. btw

368 sprankelende pagina’s over het verzorgen en voeden van je lichaam, vanbinnen en vanbuiten.

Meer informatie

Een boek met 368 sprankelende pagina’s over het verzorgen en voeden van je lichaam, vanbinnen en vanbuiten, met geurige natuurlijke huidverzorging en avontuurlijke, smakelijke, pure gerechten. Een boek met verhalen, gedichten, informatie, geweldige foto’s en vooral, heel veel recepten! Op deze pagina geven we je een inkijkje in dit mooie boek vol inspiratie. Geniet van de schoonheid!