Informatiedag 28 april 2019

Wil je een aromatherapie-opleiding of workshop volgen maar heb je nog twijfels, of vragen misschien? Tijdens deze informatiedag geven we een presentatie over de aromatherapie jaaropleiding en geven we je alle ruimte om het lesmateriaal te bekijken, docent(en) te ontmoeten en de sfeer van onze prachtige locatie in Klarenbeek te proeven.

We geven graag antwoord op jouw vragen en vertellen je alles wat je wilt weten over de workshops en jaaropleiding aromatherapie en de vervolgopleiding de aromatherapie master.

Dit alles onder het genot van een heerlijke kop kruidenthee en zelfbereide aromatische hapjes. Onze winkel is deze dag ook open, je kunt dan alvast verschillende oliën en leuke flesjes kopen.

Je bent in april van harte welkom op het tijdstip van jouw voorkeur aan de Woudweg 106 in Klarenbeek. Geef ook door of je iemand meeneemt.

Meld je via onderstaand formulier aan voor de informatiedag en ontvang tijdens je bezoek bij ons een leuke attentie!

Geurige groet, Ellen

Aanmelden voor de informatiedag

Neem je iemand mee? Graag ook deze persoon aanmelden.

dit veld niet invullen s.v.p.