Bergamot reis

Proef en ervaar de Mediterrane sfeer en ga mee met de Aromatherapie Bergamotreis. We vertrekken naar Calabrië in Zuid Italië en keren, na een week, met een rugzak vol ervaringen en geur belevenissen weer terug naar Nederland.

Duur:
7 dagen

Locatie:
Calabrië – Zuid italië

Docent:
Ellen Wagenaar

Wanneer:
bij voldoende interesse wordt in overleg de reis gepland.

Wat gaan we allemaal doen?

We overnachtingen samen op de bergamot boerderij en van daaruit vinden alle excursies en workshops plaats.

Natuurlijk gaan we biologische bergamotvruchten plukken en we volgen diverse bergamot workshops zowel aromatherapie als culinaire workshops. We brengen een bezoek aan een bergamotvruchten perserij om te zien hoe de bergamotolie gemaakt wordt. Ook bezoeken we een biologische sinaasappel-en olijfplantage.

Op het programma staan ook culturele excursies, wandelingen en natuurlijk heerlijk Italiaans eten. In Italië hebben we de hele week een gids/reisleidster bij ons die vloeiend Italiaans en Nederlands spreekt. Zo kunnen we optimaal genieten en leren van onze reis.

Tickets worden via Ellen door een Italiaans reisbureau geregeld. We reizen gezamenlijk vanaf Amsterdam via Milaan of Rome richting Reggio Calabria. Daar gaan we met een busje en een auto richting de bergamot boerderij.

We zijn geen reisorganisatie, maar regelen wel deze mooie reis naar Bergamotland.

Investering:

Kosten zijn € 999,00 excl vliegticket (ongeveer €293,00)  De reis gaat door bij 8 personen.

Voor meer inspiratie en om alvast in de stemming te komen is het een goed idee om de video op Youtube te bekijken die van een bergamotreis is gemaakt.

Heb je interesse? Stuur ons een bericht.