Schermafbeelding 2015-11-11 om 12.53.21

Proef en ervaar de Mediterrane sfeer en ga mee met de Aromatherapie Bergamotreis.
3 Januari 2019 vertrekken we naar Calabrië in Zuid Italië en 10 januari keren we met een rugzak vol ervaringen en geur belevenissen weer terug naar Nederland. De bergamotreis van 2018 was een fantastische tijd tussen de bergamotbomen en het lekkere Italiaanse eten. Een ontzettende leuke groep, we hebben er van genoten.

Wat gaan we allemaal doen?
We overnachtingen samen op de bergamot boerderij en van daaruit vinden alle excursies en workshops plaats.

Natuurlijk gaan we bergamotvruchten plukken en we volgen diverse bergamot workshops zowel aromatherapie als culinaire workshops. We brengen een bezoek aan een bergamotvruchten perserij om te zien hoe de bergamotolie gemaakt wordt. Ook bezoeken we een biologische sinaasappel-en olijfplantage.

Op het programma staan ook culturele excursies, wandelingen en natuurlijk heerlijk Italiaans eten. In Italië hebben we de hele week een gids/reisleidster bij ons die vloeiend Italiaans en Nederlands spreekt. Zo kunnen we optimaal genieten en leren van onze reis.

Kosten zijn € 888,00 excl vliegticket (ongeveer €293,00) toeslag 1 pers. kamer € 99,00 De reis gaat door bij 8 personen. Als je belangstelling hebt kun je je inschrijven via info.aromatherapie@gmail.com

Voor meer inspiratie en om alvast in de stemming te komen is het een goed idee om de video op Youtube te bekijken die van een bergamotreis is gemaakt.