Opleidingen

Aromatherapie JAAROPLEIDING

Word aromatherapie expert met deze mooie Aromatherapie jaaropleiding! Boordevol informatie, producten en lesvideo's op onze online academie.

Flexibel leren op je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt! 12 online lessen met veel lesvideo's en 7 live Aromabeleefdagen met waardevolle praktijklessen verdeeld over één jaar.

Master header

AROMATHERAPIE MASTEROPLEIDING

De Aromatherapie Masteropleiding is een vervolg opleiding voor een ieder die al een jaar of meerdere jaren een Aromatherapie opleiding hebben gevolgd. In de Masteropleiding staat de therapeutische verdieping met de oliën centraal.

De opleiding duurt 10 maanden en de lessen worden verzorgd door Harmen Rijpkema en Ellen Wagenaar.

Aromatherapie MASTERPLUS

De Aromatherapie Masterplus opleiding is de vervolgopleiding van de Master. Hier worden de seizoenen uitgebreid behandeld in combinatie met de bijpassende essentiële oliën.

Ook deze opleiding is een combinatie van lesvideo's en live lesdagen op locatie.
De opleiding is verdeeld over 4 kwartalen en de lessen worden verzorgd door Harmen Rijpkema en Ellen Wagenaar.

Stichting Wellness en Aromatherapie Opleidingen

Aromatherapie MASTERPLUS SPECIAL

De Aromatherapie Masterplus Special opleiding is de vervolgopleiding van de MasterPlus opleiding.

De Aromatherapie Masterplus Special opleiding (5 live lesdagen op locatie) is een unieke kans om jouw kennis van aromatherapie nog meer te vergroten. Wederom worden de lessen verzorgd door Harmen Rijpkema en Ellen Wagenaar.

LIVE TRAININGSDAGEN & CURSUSSEN

Aromatherapie IN ÉÉN DAG

In de live trainingsdag ‘Aromatherapie in één dag’ leer je hoe aromatherapie vandaag de dag wordt ingezet!

Maak tijdens deze uitgebreide cursusdag kennis met aromatherapie en leer hoe je op een veilige en verantwoorde manier essentiële oliën kunt gebruiken en toepassen.
Niet alleen kennis, zeker ook creativiteit met de oliën staat in deze cursus centraal.

Stichting Wellness en Aromatherapie Opleidingen

Aromatherapie SEAWELLNESS

Laat je meevoeren en ervaar de bijzondere werking van o.a. sea moss, Iers mos, kelpbladeren en magnesiumzout. Ellen heeft met haar favoriete natuurlijke ingrediënten recepten ontwikkeld, speciaal voor de Sea Wellness behandeling. In de training leer je niet alleen om de behandeling te geven maar ook om zelf de natuurlijke producten te maken.

Deze training bestaat uit twee live dagen op locatie en als bonus krijg je er online videolessen bij zodat je later alles nog eens terug kunt kijken.

Master header

4 Beauty Skin Treatments

Introduceer aromatherapie in je beautysalon! Onze welbekende behandeling 4 Beauty Skin Treatments ( 4 in 1 ) is ook als online cursus te volgen!

Deze bestaat nu uit 3 online lessen op onze online-academie met 17 lesvideo’s waarin we je alles laten zien over deze fantastische behandelingen.

Er is een optioneel een uitgebreid productenpakket bij te bestellen waarmee je meteen mee aan de gang kunt in je praktijk.

WARM WATERKUSSEN MASSAGE

De warm waterkussen massage is een geweldige ervaring om te ondergaan. Je ligt op je rug op een warm waterkussen van 37 tot 40 graden en tijdens de massage beweegt de masseur de handen en onderarmen tussen het kussen en je lichaam.

De massage kan op een zachte manier gegeven worden, waarbij je de massage ontvangt met de druk van je eigen lichaamsgewicht.

De massage kan ook steviger gegeven worden daar waar nodig is.

ONLINE Cursussen

Aromatherapie Basiscursus

Je leert in deze fantastische online basiscursus hoe je op een veilige en verantwoorde manier de etherische oliën toe kan passen. Er wordt veel kennis en creativiteit doorgegeven. Het is voor een ieder die meteen aan de slag wil met de aromatherapie in de praktijk.

De Aromatherapie basiscursus is de online versie van onze live trainingsdag genaamd ‘Aromatherapie in één dag’. Deze basiscursus is in 2021 compleet vernieuwd met online videolessen in combinatie met het optionele productenpakket

Stichting Wellness en Aromatherapie 4 beauty skin treatments

4 BEAUTY SKIN TREATMENTS

EXCURSIES & REIZEN

Meerdere keren per jaar organiseren wij diverse excursies en reizen naar binnen en buitenland.

Voor bestaande cursisten in de opleidingen is dit een hele waardevolle verdieping en voor nieuwe deelnemers een hele mooie kennismaking met zowel aromatherapie als onze stichting.
Klik hieronder voor een overzicht van de komende excursies en reserveer je plek indien je gezellig mee wilt gaan!

Stichting Wellness en Aromatherapie Ebook