EXCURSIE NETELVUUR – BELGIË 2024

EEN WAARDEVOLLE AROMATHERAPIE PRAKTIJKDAG in BELGIË

Stichting Wellness en Aromatherapie flesje met seringen

EEN BIJZONDERE PRAKTIJKDAG WAAR JE VEEL GAAT LEREN OVER AROMATHERAPIE.

We gaan op vrijdag 21 juni en zaterdag 22 juni 2024 weer naar Netelvuur, gelegen in het hartje van het Meetjesland in België. Het bedrijf teelt en verwerkt aromatische en medicinale planten. Tijdens deze geweldig inspirerende dag komt het hele productieproces aan bod. Kruiden/bloemen plukken, distilleren, informatie en toepassingen van hydrolaten en we gaan ook een product maken. De excursie duurt één dag en is een fantastische en leerzame beleefdag.ocatie: Veldhoek 33 in Oostwinkel – Zomergem (België) Wanneer: Vrijdag 17 juni of zaterdag 18 juni 2022 Tijd: 10.00 uur tot 16.00 uur. Prijs: € 125,- exclusief btw.

OVER NETELVUUR

Netelvuur is een pioniersbedrijf wat sinds 2002 is gevestigd in Oostwinkel (Zomergem), in het hart van het Meetjesland in België. Het is als eerste in Vlaanderen gestart met de stoomdistillatie van aromatische planten tot essentiële oliën en hydrolaten.
Ze telen daar zelf aromatische en medicinale planten en het hele proces gebeurt op biologische wijze.

Netelvuur heeft het totale productieproces zelf in handen: beginnend bij de aanplant, teelt en oogst van medicinale en aromatische planten, en eindigend bij een hoogwaardige essentiële olie of hydrolaat.

Stichting Wellness & Aromatherapie heeft de afgelopen jaren al diverse excursies naar Netelvuur georganiseerd. Let op: dit jaar zijn er slechts 10 plekken per excursie beschikbaar.

Ga je mee?

Datum: vrijdag 21 of zaterdag 22 juni 2024

Locatie: Veldhoek 33 in Oostwinkel – Zomergem (België)

Tijd: 10.00 uur tot 16.00 uur. De dag is exclusief lunch, dus graag zelf meenemen.

Prijs: € 125,- exclusief btw.

Let op: slechts 10 plekken beschikbaar

Stichting Wellness en Aromatherapie flesje met seringen

Pure essentiële olie of synthetische geur? Lees hier onze nieuwe blog.