DE VERNIEUWDE AROMATHERAPIE JAAROPLEIDING.

ALLE VIDEOLESSEN & HET ONLINE LESMATERIAAL

LESMATERIAAL AROMATHERAPIE JAAROPLEIDING

Als voormalig deelnemer aan de aromatherapie jaaropleiding kun je opnieuw toegang krijgen tot alle lesvideo’s en het lesmateriaal. Waardevol om jouw kennis weer even op te frissen maar zeker ook als naslag materiaal voor bepaalde onderwerpen. Ideaal om nog meer verdieping te halen uit jouw voormalige opleiding Aromatherapie.

rustig terugkijken op je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt!

speciaal voor (oud) deelnemers van de aromatherapie jaaropleiding

In onze academie van de vernieuwde Aromatherapie Jaaropleiding krijg je opnieuw 3 jaar toegang tot alle online lessen. Hierin staan per les gemiddeld 3 lesvideo’s, een PowerPoint-presentatie, een Prezi-presentatie van de videoles, recepten en meer. Deze lessen kun je de komende 3 jaar terugkijken zo vaak als je wilt. Zo beschik je 36 maanden lang over een digitale bibliotheek vol met waardevolle informatie over aromatherapie.

ideaal voor iedere aromatherapie-expert

In de populaire Aromatherapie Jaaropleiding delen Ellen Wagenaar en Harmen Rijpkema in 12 maanden tijd een onbetaalbare schat aan kennis en meer dan 30 jaar praktijkervaring in de aromatherapie met je. Je leert van begin tot eind wat je allemaal met essentiële oliën kunt doen en hoe je deze zelf makkelijk in het dagelijks leven gebruikt voor je klanten en dierbaren.

Het is onze missie om jarenlange kennis en ervaring in aromatherapie te verspreiden. Wij willen iedereen mee laten genieten van de wereld van natuurlijke geuren. Iedere geur heeft zijn eigen unieke, krachtige en effectieve werking en kan op meerdere manieren worden toegepast.

OP DE ONLINE ACADEMIE KRIJG JE VERDEELD OVER 12 lessen:

LESVIDEO's

uur aan VIDEO-lesmateriaal

minuten aan uitleg

Alle lesvideo’s kun je zo vaak terugkijken wanneer je wilt.
Handig om lessen te herhalen of iets gericht terug te kijken op onderwerp.

bekijk HIER EEN GRATIS LES!

Bekijk hieronder een lesvideo van de Aromatherapie jaaropleiding om een indruk te krijgen van de online theorielessen.
Ellen Wagenaar behandeld in deze lesvideo het onderwerp; ‘De natuurlijke aromatische chemie van essentiële oliën’.
Ook op het youtube kanaal van Stichting Wellness & Aromatherapie kun je nog meer video’s van Ellen bekijken.

KTNO Geaccrediteert

• De KTNO accrediteert de jaaropleiding en heeft vastgesteld dat deze voldoet aan de criteria die beroepsverenigingen stellen aan opleidingen

Pure essentiële olie of synthetische geur? Lees hier onze nieuwe blog.