AROMATHERAPIE VOOR IEDEREEN

stichting wellness & aromatherapie

SPECIAAL AANBOD VOOR JOU

Speciaal voor jou als deelnemer aan mijn gratis online minicursus heb ik een heel mooi aanbod samengesteld, geldend op de Aromatherapie jaaropleiding, de Aromatherapie Basiscursus en de cursus 4 beauty Skin Treatments. Ik geef hierbij niet alleen extra toegevoegde waarde weg maar ook een aantrekkelijke korting.

Stichting Wellness en Aromatherapie Opleidingen

Aromatherapie JAAROpleiding

Word aromatherapie expert met deze mooie Aromatherapie jaaropleiding! Boordevol informatie, producten en lesvideo’s op onze online academie.

Flexibel leren op je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt! 12 online lessen met veel lesvideo’s en 7 live Aromabeleefdagen op locatie met waardevolle praktijklessen verdeeld over één jaar.

Flexibel leren op je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt!

12 ONLINE LESSEN en 7 AROMA BELEEFDAGEN IN ÉÉN JAAR

In de populaire Aromatherapie Jaaropleiding delen Ellen Wagenaar en Harmen Rijpkema in 12 maanden tijd een onbetaalbare schat aan kennis en meer dan 30 jaar praktijkervaring in de aromatherapie met je. Je leert van begin tot eind wat je allemaal met essentiële oliën kunt doen en hoe je deze zelf makkelijk in het dagelijks leven gebruikt voor je klanten en dierbaren.

SPECIAAL AANBOD 1: AROMATHERAPIE JAAROPLEIDING:

1 maand korting t.w.v. € 145,75
[Gebruik de kortingscode: ATHWC]
Code is geldig alleen bij betaling in één keer. Bij betaling in termijnen wordt de korting verrekend bij start opleiding in maart en april 2022.

Gratis het Aromecum cadeau. t.w.v. € 59,95
Bij betaling in één keer.

Gratis toegang: Aromatherapie Basiscursus t.w.v. € 158,-

Aromatherapie Basiscursus

Je leert in deze fantastische online basiscursus hoe je op een veilige en verantwoorde manier de etherische oliën toe kan passen. Er wordt veel kennis en creativiteit doorgegeven. Het is voor een ieder die meteen aan de slag wil met de aromatherapie in de praktijk.

De Aromatherapie basiscursus was voorheen onze succesvolle live trainingsdag genaamd ‘Aromatherapie in één dag’. Deze cursus is in 2021 compleet vernieuwd met online videolessen in combinatie met het optionele productenpakket

DEZE CURSUS IS ALS EEN GEURIGE OASE WAAR JE DE BASIS GAAT LEREN

OM IN DE AROMATHERAPIE GOED GESCHOOLD TE RAKEN IS DE BASISKENNIS VAN WEZELIJK BELANG

Maak tijdens deze uitgebreide online basiscursus kennis met aromatherapie en leer hoe je op een veilige en verantwoorde manier essentiële oliën kunt gebruiken en toepassen.
Niet alleen kennis, zeker ook creativiteit met de oliën staat in deze cursus centraal.

De Aromatherapie basiscursus was voorheen onze succesvolle live trainingsdag genaamd ‘Aromatherapie in één dag’. Deze cursus is nu in 2021 compleet vernieuwd met online videolessen in combinatie met het optionele productenpakket.

SPECIAAL AANBOD 2: AROMATHERAPIE BASISCURSUS

Korting t.w.v. € 58,-
Gebruik de kortingscode: basis22
Deze kortingscode is te gebruiken bij pakket 1 & 2.

Z

1 maand korting op de jaaropleiding t.w.v. € 145,75 als je je binnen één jaar na aankoop inschrijft.

Stichting Wellness en Aromatherapie 4 beauty skin treatments

4 BEAUTY SKIN TREATMENTS

Introduceer aromatherapie in je beautysalon! Onze welbekende workshop 4 Beauty Skin Treatments ( 4 in 1 ) hebben we omgebouwd tot een compleet vernieuwde cursus!

Deze bestaat nu uit 3 online lessen op onze online-academie met 17 lesvideo’s waarin we je alles laten zien over deze fantastische behandelingen.

Er is een optioneel een uitgebreid productenpakket bij te bestellen waarmee je meteen mee aan de gang kunt in je praktijk.

pas AROMATHERAPIE DIRECT PROFESSIONEEL toe met deze unieke behandeling.

3 online lessen MET 17 LESVIDEO’S & uitgebreid PRODUCTENPAKKET

De online cursus: 4 Beauty Skin Treatments is de ideale manier om Aromatherapie toe te gaan passen in je schoonheids- of massagepraktijk en voegt een totaal nieuwe beleving toe voor je klanten. Wil je in 2022 iets unieks toevoegen aan je diensten? Dan is deze training een waardevolle investering die je snel hebt terugverdiend.

Deze cursus is één van onze favorieten. We hebben van alle onderdelen professionele lesvideo’s laten maken en de uitvoering kun je ook zelf beleven op de live trainingsdag met vele soorten massages. In de video’s geeft Ellen Wagenaar uitgebreid uitleg over de behandelingen in zowel theorielessen en praktijkvoorbeelden. Ook geeft zij diverse lessen over de ingrediënten en het mengen van de producten voor de behandeling.

SPECIAAL AANBOD 4: CURSUS 4 BEAUTY SKIN TREATMENTS

Z

Gratis live trainingsdag t.w.v. € 165,- in Klarenbeek op maandag 4 april 2022 a.s. (bij pakket 1 & 2)

DE KOMENDE LIVE Q&A SESSIES VINDEN PLAATS OP:

De Q&A sessies zijn afgelopen

UITNODIGING GRATIS Q&A LIVE SESSIES

STEL LIVE ONLINE AL JE VRAGEN AAN MIJ

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je vragen hebt na alle gegeven informatie, te zien in de lesvideo’s of het aanbod op deze pagina. Speciaal daarvoor heb ik binnenkort een aantal live Q&A-sessies. Ik vertel hierin kort over de basis van aromatherapie en je kunt mij direct live vragen stellen. De gestelde vragen kunnen gaan over aromatherapie in het algemeen maar ook over hoe je het bijvoorbeeld professioneel toepast binnen jouw vakgebied.

Werk je in de zorg, de palliatieve zorg of heb je een beautysalon? Misschien ben je wel een therapeut, coach of een masseur. Aromatherapie kun je overal en op verschillende manieren toepassen. Thuis in het gezin, met je kinderen en zelfs voor je huisdieren.

Pure essentiële olie of synthetische geur? Lees hier onze nieuwe blog.