opleidingen – cursussen – workshops

Opleidingen

Aromatherapie opleidingen

Cursussen

In een aantal dagen leer jij hoe je mensen veilig masseert.

Workshops

Workshops van 1 dag, waarvan je zelf kunt genieten. Je krijgt de nodige kennis en gaat zelf praktisch aan de slag.

Webshop

Wij hebben een aantal producten te koop in onze webshop. Al deze producten zijn ook verkrijgbaar in de winkel in Klarenbeek of per email.

Maak kennis met onze reizen en excursies

Klik hieronder voor meer informatie

Reizen

De reizen 2020 en 2021 gaan voorlopig niet door.

Excursies

We gaan naar Netelvuur, gelegen in het hartje van het Meetjesland. Het bedrijf teelt en verwerkt aromatische en medicinale planten. Tijdens deze inspirerende workshop zien we het hele productieproces.

wil je ook aromatherapie expert worden?

In januari & februari starten we met 3 nieuwe groepen voor de aromatherapie jaaropleiding

Flexibel leren op je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt!

12 online lessen en 7 Aromabeleefdagen in één jaar.

Tijdens de aromatherapie jaaropleiding krijg je toegang tot onze online Academie waar iedere maand een nieuwe online-les voor je klaar staat met gemiddeld 3 lesvideo’s, een PowerPoint presentatie, een Prezi presentatie van de videoles, recepten en huiswerkopdrachten. Deze lessen kun je ook na afloop van de opleiding terugkijken wanneer je maar wilt. Zo beschik je altijd over een digitale bibliotheek aan waardevolle informatie over aromatherapie.