opleidingen – cursussen – workshops

Klik hieronder voor meer informatie

Opleidingen

Aromatherapie opleidingen: Aromatherapie jaar opleiding en de aromatherapie master.

Cursussen

Cursus aromatherapie en de 4 Beauty Skin Treatments, zowel online en ook met een live praktijkdag.

Workshops

Workshops van 1 dag zoals de waterkussenmassage en ook staat de bergamotreis erbij.

Webshop

Wij hebben een aantal producten te koop in onze webshop. Al deze producten zijn ook verkrijgbaar in de winkel in Klarenbeek of per email.

Maak kennis met onze reizen en excursies

Klik hieronder voor meer informatie

Reizen

Bergamotreis van 4 tot 11 januari 2022

Excursies

We gaan naar Netelvuur, gelegen in het hartje van het Meetjesland. Het bedrijf teelt en verwerkt aromatische en medicinale planten. Tijdens deze inspirerende workshop zien we het hele productieproces.

wil je ook aromatherapie expert worden?

In SEPTEMBER & OKTOBER 2021 starten we met DE AROMATHERAPIE JAAROPLEIDING MET nieuwe groepen IN KLARENBEEK EN MOLENSCHOT OP DIVERSE DAGEN!

Flexibel leren op je eigen tempo, waar en wanneer het jou uitkomt!

12 online lessen en 7 aromabeleefdagen (praktijkdagen) in één jaar.

Tijdens de aromatherapie jaaropleiding krijg je toegang tot onze online Academie waar iedere maand een nieuwe online-les voor je klaar staat met gemiddeld 3 lesvideo’s, een PowerPoint presentatie, een Prezi presentatie van de videoles, recepten en huiswerkopdrachten. Deze lessen kun je ook na afloop van de opleiding terugkijken wanneer je maar wilt. Zo beschik je altijd over een digitale bibliotheek aan waardevolle informatie over aromatherapie.